BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

welcome to my blog

Selasa, 18 Disember 2012

tinta berbicara



Kususuri gerbang rindu….
mencari jejak kasihmu….
yang kian pudar….
kulayari ruang sepi….
mencari hangat cintamu….
yang kian beku….
apakan daya aku hanya insan biasa….
disini ku tercari-cari
mengapa ini terjadi
ku tak mengerti….
dalam keghairahan
ku himpun bilah-bilah harapan
dalam  menganyam kembali
kasih dan cintamu
apakan daya aku lemas dilautan duka
akhirnya
kemana lagi arah untuk kucari
kemana lagi langkah untuk kujejaki
kemana lagi untuk kubawa
kasih dan cintaku ini
kemana lagi untuku luah
rinduku ini
apakan daya akhirnya aku pasrah dalam lara
bagaimana setianya pantai menanti ombak
begitu juga aku
disini aku berdiri ditemani sepi
disini aku  setia menanti
agar redup kasih dan cintamu
kembali segar seperti dulu
apakan daya aku insan yang lemah
hanya padaMu Ya Allah aku berserah





0 ulasan: